Page 283 - Çevre Şehir İklim - Sayı 2
P. 283
Muhammed Demiralp
İTO, (1997). Karadeniz Bölgesinde Yayla Turizminin Geliştirilmesi, Bölgesel Gelişme
ve Çevreye Uyumlu Yapılaşma, İstanbul Ticaret Odası, Yayın No: 1997-27.
Johns, N., ve Clarke, V. (2001). Mythological analysis of boating Tourism. Annals of
Tourism Research, 28(2), 334-349.
Johns, N., ve Kivela, J. (2001). Perceptions of the first time restaurant customer. Food
Service Technology, 1(1), 5-11.
Kivela, J., ve Crotts, J. C. (2005). “Gastronomy tourism: A meaningful travel market
segment”. Journal of Culinary Science ve Technology, 4(2-3), 39-55.
Kozak, N. , Kozak, M. A. ve Kozak, M. (2014). Genel Turizm: İlkeler Kavramlar, Ankara,
Detay Yayıncılık, 12. Baskı.
Köşker, H. ve Unur, K.(2014). “Türkiye'nin Dağ Turizm Potansiyeli, Çeşitleri, Sorunlar
ve Çözüm Önerileri”, 15. Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, 766-781.
Külekçi, E. A. ve Sezen, İ. (2018). “Bir Ekoturizm Aktivitesi Olarak Mağara Turizmi:
Erzurum İli Elmalı Mağarası Örneği”. Mimarlık Bilimleri ve Uygulamaları Dergisi, 3(1),
66-75.
Lise, W., ve Tol, R. S. (2002). “Impact of climate on tourist demand”. Climatic
change, 55(4), 429-449.
Mathieson, A., ve Wall, G. (1982). Tourism, economic, physical and social impacts.
Longman.
MGM (Meteoroloji Genel Müdürlüğü). (2021). İklim Değişikliği. https://www.mgm.
gov.tr/iklim/iklim-degisikligi.aspx?s=degisiklik, (Erişim tarihi: 30.04.2022).
Moreno, A., ve Amelung, B. (2009). “Climate change and tourist comfort on Europe's
beaches in summer: A reassessment”. Coastal management, 37(6), 550-568.
One Planet Sustainable Tourism Programme, (2020). “One Planet Vision for a
Responsible Recovery of the Tourism Sector”. https://webunwto.s3.eu-west-1.
amazonaws.com/s3fs-public/2020-12/en-brochure-one-planet-vision-responsible-
recovery.pdf, (Erişim tarihi: 24.04.2022).
Philander, S. G. (2008). Encyclopedia of global warming and climate change: AE
(Vol. 1). Sage.
269 Çevre, Şehir ve İklim Dergisi