Page 30 - Çevre ve Şehir - Sayı 1
P. 30

GÖRÜŞLER                                           Sektörün önde gelen isimleri                                                                                                                     tutarken, ekonomimize sağladığımız katma
                                                                                                                                                                                                               değerde ciddi bir artış yakalayabileceğiz. 2
                                                                                                                                                                                                               ay sürecek kampanya ile yılın en yüksek satış
                                                                                                                                                                                                               rakamlarına ulaşacağımıza inanıyoruz. Kam-
                                                                                                                                                                                                               panyanın ekonomimiz açısından kilit önem-
                                                                                                                                                                                                               de bulunan diğer sektörlere de örnek teşkil
                                                              ‘Türkiye İçin Kazanç Vakti’ kampanyası
                                                                                                                                                                                                               edeceğini düşünüyoruz.
                                                              hakkındaki görüşlerini paylaştı
                                                                                                                                                                                                               Ulusal Kampanya sürecinin başladığı ilk gün-
                                                                                                                                                                                                               den itibaren kampanyaya katıldığımız 3 pro-
                                                                                                                                                                                                               jemizle en büyük desteklerden birini veren bir
                                                                                                                                                                                                               şirket olarak yatırımcılarımızın gözünde oluş-
                                                                                                                                      Umut DURBAKAYIM / Teknik Yapı Yönetim Kurulu Bşk. Yrd.  Mehmet BABACAN / Babacan Holding CEO’su   turduğumuz güveni zirveye taşıdık. Projele-
                                             park Kayaşehir ve Nidapark Küçükyalı projele-                                            Teknik Yapı bu zor günlerde aile    Diğer sektörlere de örnek teşkil edecek  rimize yönelik talepte ciddi artış yakaladık.
                                             rimizle destek oluyoruz. Bu dönemde en kârlı                                             fertlerinin yanında duracak                                              Kampanya sona ermesine rağmen, Babacan
                                             yatırım gayrimenkul yatırımı olacak. Hem eko-                                                                               “Bugün geldiğimiz aşamada Çevre ve Şehirci-  Holding’de yüzde 20 indirim ayrıcalığını hep
                                             nominin hem sektörün değer kazanması anla-                                              “Marka olmanın en büyük şartı, müşterisiyle   lik Bakanlığı’nın öncü girişimiyle yeni bir kam-  sürdü. Sonuçta ciddi bir verimlilik elde ettik.
                                             mında çok önemli bir kampanya. İnanıyoruz ki,                                           yan yana olması ve onlara her zaman destek   panyanın startını vermiş olmanın heyecanı   Yeni kampanyaya yine Babacan Premium ve
                                             milli ekonomiye verilen destekle kazanan yine                                           vermesidir. Teknik Yapı’dan konut alan her   içindeyiz. Bugün yeniden başlayan kampanya   Port Royal olmak üzere 2 projemizde yer alan
                                             milletimiz ve ülkemiz olacak”                                                           insan artık bizim için bir müşteri değil bir aile   sadece sektörümüzün gelişimi yönünde ortaya   toplam 100 dairemiz ile katılıyoruz. Kampan-
                                                                                                                                     ferdidir. Bu nedenle her Türk ailesinde olduğu   koyduğumuz örnek bir güç birliği  değildir. Kü-
                                             Bugüne kadar pek çok kişiyi mülk sahibi yaptık,                                         gibi, Teknik Yapı da bu zor günlerde aile fertle-  resel ekonomiden kaynaklanan kur baskısına   ya süresince satışlarımızda en yüksek seviye-
                                                                                                                                                                                                               ye ulaşabilmeyi hedefliyoruz.”
                                             Tahincioğlu projelerine olan güven, her zaman                                           rinin yanında duracaktır. Çünkü biz aile oldu-  karşı benzeri görülmemiş ortak bir mücadele
                                             piyasa koşullarının dışında değerlendirildi.                                            ğumuz sürece güçlü kalırız ve ailemize yönelti-  örneğidir. Ülkemize yönelik yapılan ekonomik
                                             Tahincioğlu olarak, inşaatlarımız tüm hızıyla                                           len saldırıları göğüsleyebiliriz.   saldırı karşısında biz sektör temsilcilerine, ciddi
          Özcan TAHİRCİOĞLU / Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı  devam etmekte. Şu an yapımı devam eden pro-  Erden TİMUR / Nef Yönetim Kurulu Başkanı                  bir  sorumluluk  düşüyor. Bu saldırının  etkilerini
          Büyük fırsat                       jelerimizin inşaat alanı ise yaklaşık 1.3 milyon   600 bin liralık fırsat               İstanbul Kadıköy’deki Concord İstanbul ve Upli-  ortadan kaldırmak noktasında, yeni başlattığı-

        “Gayrimenkul sektörünün temsilcileri olarak, ülke   metrekaredir. İçinde bulunduğumuz süreçte   “Halihazırda Türkiye’de banka kredisiyle ev   fe Kadıköy projelerimiz ile Kartal ve Maltepe’de   mız kampanya ayrı bir öneme sahip bulunuyor.
                                                                                                                                                                         Ülkemizin dünya ölçeğinde sürekli yükselen ko-
                                                                                                                                     inşaatı devam eden Yücel Park, Deluxia Park
        ekonomisine katkımızı en üst seviyeye taşımak,   bankalardaki faiz oranlarının yüksek olduğu   almak şu an oldukça maliyetli hale gelmiş   Business, Deluxia Park Rezidans projelerimiz   numunun herhangi bir sarsıntıya uğramaması,
        birlik ve beraberlik içerisinde üzerimize düşen gö-  dönemde bu tür alternatif fırsatların oluşturul-  durumda. Mesela 500 bin liralık bir ev için   de kampanyaya dâhil olacak. Bu projelerimiz   ekonomik gelişmişlik noktasında daha ileri se-
        revi kararlılıkla yerine getirmek için çalışıyoruz. Bu   ması gerek ülke ekonomisi gerekse kalkınma   400 bin TL kredi çekilmesi gerekiyor. Şu an   Teknik Yapı’nın sağladığı banka katkı paylarıy-  viyelere yükselebilmesi için hepimize çok iş dü-
        amaçla Çevre ve Şehircilik Bakanlığı öncülüğün-  açısından oldukça önemli. ‘Türkiye için kazanç   faiz oranları yüzde 2,2 seviyesinde. 400.000 TL   la birlikte kampanyanın aynı şartlarıyla; yüzde   şüyor. Bu kampanya ile sektördeki canlılığı diri
        de ‘Türkiye için Kazanç Vakti’ sloganıyla hayata   vakti’ kampanyasının da mülk sahibi olmak   kredi çekenler bankaya 10 yıllık vadede 1.140   10 indirim, 120 ay vadede yüzde 0.98 faizle sa-
        geçirilen kampanyaya, Nidapark İstinye, Nida-  isteyenler için büyük bir fırsat olduğunu düşü-  bin TL ödüyorlar. Evin toplam maliyeti de 100
                                             nüyorum.”                             bin peşinatı da dahil ettiğimizde 1 milyon 240    tışta olacak.”
                                                                                   bin liraya ulaşıyor.

                                                                                   Emlak Konut GYO önderliğinde başlayan
                                                                                   ‘Türkiye için kazanç vakti’ kampanyası çerçe-
                                             önemli bir kısmını üstleniyoruz. Öte yandan; di-  vesinde 500 bin liralık evin satış bedeli 10 yıllık
                                             ğer tüm proje ve ürünlerimizde de DAP Holding   vadede 640 bin TL. Kampanya dahilinde aylık
                                             bünyemizde geliştirdiğimiz finansman yöntem-  taksitler ise 3,800 TL’ye indirgenmiş durumda.
                                             leri aracılığıyla Türk gayrimenkul sektörüne
                                             destek vermeyi sürdürüyoruz.          Oldukça ince çalışılmış kampanya detayları
                                                                                   sayesinde ümit ediyorum evini ilk kez ala-
                                                                                   caklar için önemli bir fırsat oluşturuldu. Bizde
                                             Türkiye için Kazanç Vakti kampanyası kapsa-  bu fırsata 3 projemizle katılma kararı aldık.
                                             mında 120 ay vadede, vade farkı yüzde 0,98   Bankalardaki faiz oranlarının yüksek oldu-
                                             olarak belirlendi. Yatırımcılar da bu 120 ay va-
                                             deyi, banka kredisi ve kefalet olmaksızın, Emlak   ğu bir dönemde bu tür alternatif fırsatların   Özen KUZU / Kuzu Grup Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO’su
                                             Konut GYO güvencesinde kullanabilecek. Va-  oluşturulması oldukça önemli. Tüketicinin de   Ülke ekonomimize değer katacak
                                                                                   buna doğru eğildiğini görüyoruz. Nitekim ge-
                                             tandaşların elinde bulunan döviz ve altınların
          Ziya YILMAZ / DAP Holding Yönetim Kurulu Başkanı   da sisteme dahil edilebilmesi bu kampanyanın   çen sene ilk 7 ayda banka kredisiz konut satış   “Türkiye’nin  güçlü  ekonomisine  güvenle  yola
          Şimdi ev almanın tam vakti         en önemli unsurlarından. Sayın Cumhurbaş-  adedi 230 bin seviyesindeyken, bu sene ilk 7   çıkılan tarihi kampanyaya SeaPearl Ataköy
                                             kanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın ‘döviz ve al-  ayda bu rakamın 280 bini aştığını görüyoruz.   projemizle dâhil olduk. 31 Ekim’e kadar sürecek
        “Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sayın Murat Kurum   tınlarınızı bozdurun’ çağrısına da destek veren   Bu ciddi artış peşin veya bizim gibi nakit gücü   kampanya kapsamında SeaPearl Ataköy’de
        öncülüğünde başlatılan bu kampanya ile Türk                                yüksek şirketlerin kendi finansal kampanya-       yüzde 10 indirim avantajı sunuyoruz. Faizlerin
        gayrimenkul sektörüne olan inancımızı pekiştiri-  bu kampanyanın Türkiye ekonomisinin parlak   ları sayesinde oluştu. Bu dev kampanya da   0,98’e çekilmesiyle yatırımcının yüzünü güldüre-
        yoruz. Biz DAP Yapı olarak, Validebağ projemizle   geleceğine büyük katkıda bulunacağına inan-  bankasız satış seçeneğini daha da cazip hale   cek kampanya sektörümüzde oldukça hareket-
                                             cımız tam.
        bu kampanyada yer alıyoruz. Ülkemizin içinde                               getirmiş oldu.                                    lilik yaratacaktır. Çevre ve Şehircilik Bakanımız
        bulunduğu konjonktüre ve artan inşaat maliyet-  Ben hep şu dönemde konut almanın tam vak-                                    Sayın Murat Kurum’un açıkladığı kampanya ile
        lerine rağmen Emlak Konut ile birlikte geliştirdi-                         31 Ekim’e kadar sürecek kampanyanın özel-         stoklar eriyecek, yatırımcı için fırsat doğacaktır.
        ğimiz Validebağ Konakları projemizde taşın altı-  ti olduğunu söylüyordum. Bu kampanya ile ev   likle 3. çeyrek satışlarına da ciddi bir ivme   Ülke ekonomimize değer katacak kampanya ile
        na elimizi koyuyor; Emlak Konut ile birlikte kendi   almanın cazibesi daha da artmış durumda. İn-  kazandıracağına; bu yıl sonunda kırılacağını   konut almanın tam zamanı olduğunu düşünü-
                                             sanlara sadece oturumluk değil, aynı zamanda
        gelirimizden fedakârlık ederek finans maliyetinin                          umduğumuz konut satış rekoruna ciddi bir          yorum. Türkiye’nin kalkınması adına Kuzu Grup
                                             yatırımlık önemli bir fırsat sunuluyor.”
                                                                                   katkıda bulunacağına inanıyoruz.”                 olarak her türlü fedakârlığı yapmaya hazırız.”
      30  ÇEVRE VE ŞEHİR                                                                                                                                                                                                             ÇEVRE VE ŞEHİR  31
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35