Page 74 - Akıllı Şehirler
P. 74

52                                                                                                                                                                                                        akıllışehirler/Beyaz Bülteni  53




                                                                                                                                  Beyaz Masa


                                                                                                                                  İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yürütülen   Bu uygulama, 24 saat hizmet verebilmek için
                                                                                                                                  Beyazmasa,  kent  sakinlerinin  her  türlü  şikâyet, istek   bulunmaktadır. Beyazmasa Çözüm Ekibi ise; Halkla
                                                                                                                                  ve görüşlerini iletebilecekleri bir belediye birimidir. 24   İlişkiler uzmanları tarafından Beyazmasaya gelen her
                                                                                                                                  saat hizmet veren bu birim onlara ulaşan tüm görüş   türlü başvuruyu incelemekte, ilgili birimlerle ya da
                                                                                                                                  ve  talepleri  değerlendirmeye  alarak  çözüm  üretmeyi   Kurumlarla irtibata geçerek başvurulara çözüm bulmakta
                                                                                                                                  ve  verilen hizmetlerin daha  verimli hale  getirilmesini   ve inceleme sonucunu başvuru sahibine iletmektedir.
                                                                                                                                  amaçlamaktadır. 1994 yılında hizmete başlayan bu
                                                                                                                                  birim Beyazmasa ön büro, Alo 153 Çağrı merkezi ve
                                                                                                                                  Beyazmasa çözüm ekibi olarak 3 ayrı birimle hizmet
                                                                                                                                  vermektedir. Beyazmasa Ön Büro; Beyazmasaya bizzat
                                                                                                                                  başvuran kişi veya kurumlarla ilgilenmekte ve onları
                                                                                                                                  talepleri doğrultusunda yönlendirip başvurularına
                                                                                                                                  anında çözüm üretmek için hizmet vermektedir.


                                                                                                                                  Alo 153 Çağrı Merkezi; vatandaşlara daha kaliteli ve hızlı
                                                                                                                                  hizmet sunmayı hedeflemektedir. Beyazmasa, modern
                                                                                                                                  müşteri hizmetleri mantığıyla çalışan Çağrı Merkezi
           Zemin İstanbul                                                                                                         uygulamasını kullanmaktadır.                              http://alo153.ibb.gov.tr/


           Zemin İstanbul, yeni iş fikirlerinin ticarileşmesi ve
           ticarileştikten sonra büyümesi süreçlerinde her türlü
           desteği profesyonel bir hizmet anlayışıyla sunan ve bu
           yenilikçi  fikirlerin  yaygınlaşması  için  faaliyet  gösteren
           sosyal ve kurumsal bir yapıdır. Zemin İstanbul; Şehir/Kent
           Bilimi tematik alanını çerçevesinde Çevre, Enerji, Ulaşım
           ve Sosyal İnovasyon gibi konularla girişimcileri çekmeyi,
           İstanbul halkına özellikle gençlere akıllı şehir anlayışını
           getirmeyi hedeflemektedir. Zemin İstanbul, yerel
           yönetimlerde inovatif ürün ve hizmetlerin kullanılmasını,
           ürün ve hizmet üretiminde vatandaşla birlikte üretmeyi
           de amaçlayan bir yapıya sahiptir.



                 https://zeministanbul.ist/
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79